mandag den 31. december 2012

Velkommen 2013.

Woow, det føles helt mærkeligt at skrive 2013, men det er jo det nye år vi springer ind i nu:)

Jeg føler jeg har lært meget i år 2012, og har fået et godt år ud af det^^

I år 2013, vil jeg bare lære meget mere, og det er også i år, jeg får mit allerførste job, som svinepasser for en farestald, det bliver spændende!C-:

Så er det jo også i år jeg vil til at lave videoer på youtube,og jeg håber det kommer til at gå godt, og i den anledning har jeg en video, som jeg smider på min youtubekanal, lige om lidt, men i får den lige her:

                                ENJOY!<3

GODT NYTÅR!!!!:-DD





Og hvis videoen ikke virker, så er der et link til min youtube-kanal her:

------>   http://www.youtube.com/user/712ashley/videos?view=0&flow=grid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar