torsdag den 3. januar 2013

Mit første rigtige arbejde.

Uha, der har virkelig ikke været ret meget blogging fra min side af, men jeg har bare haft en ret underlig måned.
Og jeg var syg den 25 til den 27 december, hvor jeg kastede op, og havde ondt i maven, og havde det enormt dårligt-hele min familie har været igennem sygdommen, men jeg fik de værste symptomer smidt i hovedet.
Min far og lillesøster Ida var syg juleaften, og blev raske den 25.
Mig og min lillesøster Alice blev syge den 25, og Alice blev rask den 26.
Jeg blev rask den 27, og min mor blev syg den 27, og rask den 28.




Min mormor og faster kom til nytår, og så holdt vi(Min mor, far Lillesøstrene Ida og Alice, og så min mormor og faster.) nytår inde ved min farmor.

Det var virkelig hyggeligt, og min farmor er mega god til at lave mad, så det smagte bare helt vildt godt.


Jeg er jo startet på mit arbejde, og jeg skal arbejde der i et år, og så skal jeg tilbage til landbrugsskolen.
Jeg arbejder hos min faster, onkel og mine 2 fætre, så jeg bor i min fætters gamle værelse, for de er flyttet hjemmefra.
Det er et familie-landbrug, så hele familien arbejder i den grisestald, som jeg så også arbejder i nu.
Jeg hjælper til i farestalden, og der arbejder jeg mest sammen med en dansker som kun er der fra 07: til 12:30, og en brasilianer, som jeg skal tale tysk med, som er der fra 07:00 til 16:30, ligesom jeg.

Det er 2, dag, jeg arbejder her og jeg synes det er enormt spændende, og sjovt, jeg kan godt lide det^^

Heej, og -------->Så ses vi bare i mit næste indlæg:D






Ingen kommentarer:

Send en kommentar