mandag den 7. januar 2013

Ingen titel.

Jeg ved godt jeg ikke har fået blogget særlig meget her på det sidste, men jeg har bare ikke tid, og mit arbejde fylder extremt meget.
Jeg har også været  igang med min egen  youtubekanal, og har bøvlet med at få en pokkers irriterende video oploadet 2-3 gange, og den vil bare ikke.
Jeg skal også have svaret på et par breve, som jeg har fået sendt fra nogle efterskole-venner^^

Så der bliver ikke skrevet så meget på denne blog, mens jeg har det her svinepasser arbejde, men jeg skal nok komme med en indlæg, hvis jeg lige finder et lille smuthul.

I kan lige få et par billeder af hvordan jeg ser ud efter en lang arbejdsdag--Pretty crabby.-_-`

Nå Nevermind---->..Lyset er meget dårligt på det her værelse.



 
 
 
Vi sees! <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar