søndag den 13. januar 2013

At pakke ud og gøre rent+rydde op.

Hej hej læsere^^

Fik idag fri klokken 10:00, fra arbejdet.
(Vi plejer at starte klokken 07:00)



Har idag fået støvsuget, og støvet af på mit værelse, hos min faster og onkel, hvor jeg arbejder i deres grisestald.:)

Det er nok ikke så nemt at se på billedet her, at jeg har fået et gulvtæppe på gulvet, som jeg fik af min faster(Jeg har ikke fået det, men lånt det imens jeg arbejder her).


Har i nogensinde hørt om vandmelon sodavand?.
-Det smager utrolig utrolig godt, så hvis i nogensinde finder det, SÅ SMAG DET!-årh, det kan anbefales<3


 
Jeg har købt det i en lille købmandsforretning tæt ved vojens, og jeg mener det var en spar-butik.
Kalenderbilledet for Januar.
Så fik jeg endelig pakket mit tøj ud af alle de tasker og poser jeg har haft det liggende i, i en uge nu, da jeg troede jeg skulle have et andet værelse her hos min faster og onkel, men det skulle jeg alligevel ikke.
Det er blevet virkelig hyggeligt nu, da jeg næsten har alle tingene på plads, jeg mangler bare en lille lyskæde, så det bliver endnu mere LÆÆXII:)
Surprise!!!--------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Sådan ser skabet ud nu.
Toppen af skabet.
Midten af skabet.



Bunden af skabet.
Sengen.

Bordet.


Inden jeg skrev dette indlæg var mig og min faster ude at gå en dejlig lang tur(det tog en halv time), der er faldet okay meget sne, og det var lidt koldt-men det var lige hvad vi trængte til:-D

 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar