tirsdag den 29. januar 2013

Outfit today.

Sorry, at jeg hele tiden kommer med outfit indlæg, men jeg har næsten ikke tid til andet.:)

Sååee.....Endnu et outfit, som jeg har på idag..i morgen vælger jeg nok at tage det tøj, jeg havde på til min fasters fødselsdag, da jeg kun har haft det på i én dag;-)


Jeg ved godt billederne er meget meget dårlige, men jeg kan ikke gøre noget ved det, for lyset er ret irriterende,...
Meen..lets go--->



Seriøst, jeg glæder mig til landbrugsskolens gode lys(Der er bedre billedkvalitet fra indlæggende, som jeg lavede på landbrugsskolen)..:D

Av, av, mine knæ er halv-blå, fordi vi skulle jage grise ud fra deres bokse, og op i en lastbil idag(-:

Håber i har haft en super dag, og så står den jo på årgang 0 i aften klokken 20:00-Yaay!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar