onsdag den 30. januar 2013

Forlænget weekend.

I morgen aften efter arbejde tager jeg hjem på forlænget weekend da jeg har arbejdet over(altså arbejdet mere end det er lovligt, haha)..jeg har ingengang opdaget det selv:)
Men ja, min chef(fætter), sagde at jeg kunne bare tage fri om fredagen så, og det var da en fin overraskelse:D

Så mens lillesøstrene er i skole, mor og far er på arbejde, så vil jeg da gå en tur, og bage et par boller osv, altså gøre de der huslige ting, som en lille overraskelse(Ok, hvis de læser min blog er det ikke nogen overraskelse mere).^^upsi..

-Har også lige været i Vojens sammen med min faster, hvor vi var på Apoteket, i Matas, og så på kvickley, med et par flasker, og så besøgte vi da også lige den hyggelige købmand.

Random inspirationsbilleder..

Årh, en eller anden lav dette i mit hår??;-I


Virkelig fed cut-out.




Haha, nogen der IKKE har prøvet det?.


Give meee!!!.


Og så slutter vi af, med et enormt sødt billede:-D


God aften folkens <3-love yuar!.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar