tirsdag den 5. februar 2013

Haul fra sønderborg, og outfit.

-Jeg har 2 slags kameraer på min computer, og det ene(det bedste) holdt op med at virke i søndags, så nu bliver jeg nødt til at bruge det andet slags kamera, så billederne er ikke blevet så gode, da det bedste kamera havde en nedtælling til at billedet blev taget.

Blomstret silke cardigan, og sort bluse.

Hjerteøreringe.

Duckface, for the Wind....^^



Mine nye pink bukser fra Sønderborg haulet.

Jep, i lørdags var jeg i Sønderborg for at shoppe, sammen med søstrene:)

Og der købte jeg så:
Nogle sorte hårnåle(Gad ikke lige til at tage et billede af dem)
Nogle mørkeblå handsker.
10 kr i tigeren.
De er billige, men enormt gode.
 

Noget hårolie, fra loreal Elvital.
Nedsat til 35 kr.
Det dufter SINDSYGT godt, af Haribo-slik..årgh, jeg elsker det:D
Jeg kan virkelig anbefale det.
Mit hår bliver virkelig blødt, lækkert og skinnende.

Kropsshampoo fra Adidas.
24 kr.
Jeg fik også en i julegave, men er ved at løbe tør for det, og jeg kan nu kalde det min ynglings kropshampoo.
Den dufter afslappende, haha, skønt den hedder relax:-)

                                                              
Beauté pacifique creme, til ekstra tørre og revnede hænder.
190 kr i Matas, men det er også rigtig rigtig godt.
Der er ingen duft i, og det fedter heller ikke.
Det er godt til dem der hader creme, og det gør jeg, men fordi min mor tvang mig til at bruge creme, så købte jeg det altså.
Haha, men det har allerede hjulpetC-:




Nogle pinkfarvede bukser fra H&M, nedsat til 50 kr.
Som sagt er billedkvaliteten dårlig, så man kan ikke de dem så godt.









Håber dog for jer, at i ved nogenlunde, hvordan bukser ser ud?(-:

 
Fortsat rigtig god dag søde mennesker<3
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar