søndag den 10. februar 2013

Vinterferien har forladt mig!:)

Ej, nej, nej, nej,neej, jeg føler mig ekstremt dårlig til at navngive mine indlæg-hæhæh!^^

Oh shoot!.

Haha-Sidespring;P

Nå, men jeg får ingen vinterferie i år, da jeg skal arbejde hele vinterferien fra 06:00-15:00-Hver dag:I

Ja, det er min vinterferie-selvom jeg rigtig gerne vil have vinterferie, og bare ferie i det hele taget, så skal jeg jo også lære at man ikke lige sådan får ferie, når man nu er under uddannelse, til sit drømmejob-og det er egentlig ok.^^

Jeg undskylder for at der ikke kom et outfit-indlæg i går, da jeg ikke kunne presse det ind i dagen, jeg regner med at der kommer noget i aften-da jeg vil gå i bad, og lige fikse mig lidt op, for en sjældenhed:-)

Jeg nåede slet ikke i bad, da arbejdet trak ud, fra 15:00 til 17:00, så var der aftensmad, og så var jeg sku alt for træt:I
MEN idag, skal jeg!-Wuhuu-bad er højdepunkterne i mit liv-haha-for griselugten skal jo også have ferie!!.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar