lørdag den 16. februar 2013

Alice og migC-:

Moir(Der ser utrolig træt ud, haha WTH!?:D


I går kom jeg endelig hjem, og det har jeg virkelig glædet mig til i ja, en uge, da jeg den sidste uge ikke har haft det særlig godt, for influenzaen var kommet igen, og det har bare været en mildt sagt lorteuge;)

-Så i går har jeg øvet lidt traktorkørsel på landbrugsskolen, og så så jeg grammy award -show med familien (i tv selvfølgelig)..^^

Og Idag har jeg øvet mere traktorkørsel, og bare slappet af, og hygget med familien.
Min lillesøster Ida er taget over til en veninde og bliver der til i morgen, så mig og min lillesøster Alice sidder og ser Shanghai noon, imens vi spiser popcorn og så har vi lavet et par "frugtstænger."
Og her kommer der lige en lille opskrift i billeder:-)

Nyd den, frugternes farver gør virkelig en glad<3

DU SKAL BRUGE:-

Pinde, til at have frugterne på.

Bananer.

Jordbær.

Vindruer.

Og gerne flere forskellige SUNDE frugter-Brug din fantasi.

Jeg ser ret drabelig ud der o.0
Kniv og bræt.


HUSK at skylle dine vindruer.


Og skrælle din banan


Skær din banan i den størrelse du ønsker dem.

Du bestemmer selvfølgelig selv, om du vil skære din jordbær over, eller bare have dem hele.
Jeg skår dem over én gang.
 DET FÆRDIGE RESULTAT!:-)






HELD&LYKKE-De smager FANTASTISKE!!!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar