søndag den 10. februar 2013

Lee Stafford hair growth shampoo anmeldelse.

Heej heej.:)



Som overskriften siger, vil jeg anmelde denne her Lee Stafford hair Growth shampoo.

 
 
Den siger at skulle:
- stimulere ens hårbund, og ens hår, så det gror meget bedre, og hurtigere.
-Gøre hovedbunden blødere, glattere og sundere.
-Det er varmebeskyttende(Du ved krøllejern og glattejern).
 
 
 
Mine meninger om den:
-Da jeg først bestilte den fra Ebay.com, elskede jeg virkelig lugten, og den gjorde også mit hår enormt blødt, og velduftende.
Den fik mit hår til at blive glattere, og skinnende.
Den beskyttede mit hår mod slid.
 
Nu da jeg har brugt den i lang tid, så elsker jeg stadig duften, men nu gør den mit går enormt tørt, mens jeg har shampooen i, og det føles ikke særlig lækkert.
Jeg vil ikke rigtig sige at mit hår er groet særlig meget af shampooen, men der står at man skal massere den ind i hårbunden, det har jeg så ikke gjort, da jeg fik ondt i fingrene af det^^
Haha!:-)
Derimod har den beskyttet mit hår enormt meget mod slid, og det job har den gjort med bravour!.
Jeg vil dog ikke købe den igen, men den har været rar at prøveC-:
 
Det næste køb er en Nisim hair Growth shampoo, som også skulle få håret til at gro bedre-Vil dog først købe den, når min løn kommer, den 1 marts<3
 
 
Ses;-P
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar