mandag den 25. februar 2013

Eyeliner, outfit og ekstra.

Indtil idag har jeg fundet ud af, hvordan man ligger eyeliner, fordi jeg har set en masse makeupvideoer, hvor de selvfølgelig lagde eyeliner.
Det prøvede jeg så lige kræfter med, efter et dejligt langt bad, og jeg sys selv resultatet blev flot ^^





                                                Jeg brugte denne flydende(Sorte og lille) eyeliner fra max factor.



Mit outfit idag er dette her:

Ynglings øreringe.


 Lysegrøn gennemsigtig-agtig blomstret bluse.
(Med en grøn top indenunder.)

Ur-halskæde.

Blå og orange neglelak.
Det bliver hurtigt krakeleret når man arbejder med grise, så det holder ikke så længe.

Hvide/Beige bukser.

Denim jakke.


                                           EKSTRA: ^^

Jeg ELSKER ELSKER ELSKER...Fik jeg sagt ELSKER????...
.....Når der er en lille gris der står og kløer sig op af en ting, årh, det er så sødt, men det er endnu sødere, når man kløer den, og den slet ikke opdager en, men bare fortsætter med at klø sig<3
NUTTETTT!!!C:

Vi sees loveliies!C-:
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar