søndag den 17. februar 2013

Miniinthebox-haul.

Som overskriften siger, så vil jeg give en lille smag af hvad jeg har bestilt fra miniinthebox.
Link til siden er her:
 http://www.miniinthebox.com/da/



Det kommer i billeder..

Men inden jeg begynder, så skal jeg da lige sige at jeg også har lavet det som en video, sammen med en goodiebox, (som jeg laver et indlæg om efter at dette her er kommet op på bloggen).
Men hvis i hellere vil se det i en video, så skal i gå til min youtubekanal, som er linket her:

http://www.youtube.com/user/712ashley/videos?view=0&flow=grid

Her kommer reviewet:

Nogen gange ser jeg ret sur, syg eller træt ud på billederne, det er jeg ikke, det var bare ret så koldt udenfor^^Haha<3





                  Det første er en computertaske med en mops på, som er virkelig sød.

Jeg vil enormt gerne have en mopshund eller en chihuahua-hund en dag.

 
 
 

 

 Så var der da også lige et spike-armbånd, som jeg ikke var så imponeret over, da det kom, da det ikke føles så godt at have på håndleddet, men jeg vil selvfølgelig stadig bruge det.

 
Og et virkelig smukt korsarmbånd, som er en af mine favoritter.
 
 


 

Jeg bestilte også 3 forskellige ur-ringe.

Det vil sige at det er en ring, med et ur indeni.

Det første er en sort blomst.

 
 



Det andet er et rødt hjerte.




 

 

 

 

 
 Og det tredje er en ugle.




 

 

 

 

 

 

 

 Så er der lige 2 halskæder med også.




 
 Og en million forskellige ringe.






2 par øreringe og en ankelkæde.



Det var det;D

 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar