onsdag den 6. februar 2013

Negativitet..

Har bare haft en enormt dårlig start på ugen, alt går bare viiildt galt for mig..nu har jeg så fået øjenbetændelse i det højre øje, og resulterer i at det jeg ser smelter sammen, og mit øje føles ret dugget, så jeg kan se fugt hele tiden...
Og jeg skal bare ikke have det i mit venstre øje, for så kan jeg ingenting se, hvis jeg skal arbejde, og der er ingen kære mor der siger fri-Nope..
ØV, øv, øv..
Hader bare de dersens dage, hvor man er trist,gør i ikke også?..

Håber snart min tristhed og øjenbetændelse går over SNART!.

Årh, jeg er frustreret, og kan bare knække i gråd, hvornår det skal være, der er ikke noget der vil, som jeg vil...

Mig og min onkel skal et smut over grænsen i aften, efter aftensmaden, så jeg håber det vil gøre mig gladere:)

Hmm..lidt skal der jo også være til de ikke-triste læsere:









Ingen kommentarer:

Send en kommentar