torsdag den 7. februar 2013

Yaaay, mit humør vender.

Årh, jeg er så glad, fordi at mit gode humør er kommet tilbage igen-Og jeg vil ALDRIG tilbage og prøve at have sådan et humør som jeg havde i går igen, det var virkelig forfærdeligt!:-)

Nå, anyways, i går var mig og min onkel et smut over grænsen(Tyskland), det var hyggeligt, og der sneede, på vejen dernedC-:

-Har i rigtig rigtig lang tid, gået og spekuleret om jeg skulle blive medlem af den hjemmeside der hedder Goodiebox,dk,(Hvor man modtager en pakke hver måned for 119 kr, hvor der er 5-6 ting, prøver eller fuld størrelses-produkter i.)..Jeg glæder mig enormt meget til at modtage min allerførste..Yaaaay!!!<3

Men hvis i vil vide mere om hjemmesiden, og hvordan det foregår, så klik på dette link, og wupti, mere viden til jer:)

http://www.goodiebox.dk/wordpress/

God fornøjelse:D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar