søndag den 17. februar 2013

Februar goodiebox.

Velkommen til min første februar goodiebox.
Dette er min allerførste goodiebox, og jeg er virkleig glad for at jeg endelig har abonneret på den, så jeg rigtig kan komme igang med at prøve mange forskellige produkter.

Du får en box, med forskellige ting i hver måned, for 119 kr(Du ved ikke hvad der er i boxen, det er jo en overraskelse).

Du kan afmelde lige når du vil, hvis du ikke er tilfreds.

Link til siden er her:
http://www.goodiebox.dk/

Så vil jeg bare igang med at vise produkterne.


Det kommer i en virkelig sød kasse, og jeg mener den har foskellige looks hver måned.
Kassen er enormt dejlig, og er lavet af et lækkert materiale.


Der er et G & B , som står for goodiebox på.
 
Der følger en lille seddel med, hvor temaet i februar er naturlig skønhed.
 På den anden side står der noget om de følgende produkter, hvad de er til, og hvad de gør.
Jeg remser ikke lige op hvad det gør osv, jeg fortæller lige kort.
1:
En ecobeauty, til ansigtet.
Med pumpe.
Dufter rigtig godt.


 
2. en håndcreme.
Der dufter meg godt.

 3:
En slags urtete.
Den dufter godt.
Tilførst smager den godt, men til sidst bliver den lidt stærk.


 4:
En bodylotion uden duft.
 5:
En body shower juice.
 6:
En eye gel, til poser under øjnene.
 7:
Et produkt til kroppen.
 Og til sidst vil jeg sige at de har oget super fint pynt med.^^
 
 
Som sagt i miniinthebox-indlægget har jeg lavet en video på min youtubekanal, som er linket her:
 
Ses ;)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar