torsdag den 14. februar 2013

Glædelig valentinees day :)

-Idag er det så valentines day, og min lillesøster Idas 17 års fødselsdag:D

Jeg kan ikke være med til Idas fødselsdag i år, og det er virkelig trist, for det er ikke rigtig det samme, som at sige tillykke til fødselsdags-personen, dage før eller efter selve fødselsdagen^^

-Men så er det jo godt at jeg skal hjem i morgen den 15, wuhuuu!!c-:

Jeg glæder mig HEEELT EKSEPTIONELT VILDT MEGET, for så har jeg på en måde én dags vinterferie, og så det halve af fredag, og søndag.

Så er det bare hjem og slappe af, og prøve at få justeret mine meget ømme muskler-jeg håber jeg kan fixe dem;)


-HAPPY VALENTINES DAYYY!!!!<<3

Masser af kærlighed i luften!!(=^.^=)

Så vil jeg da lige fyre et super smukt love-digt af.

A heart is not to play with
 a heart is not a toy
 if you want it broken
 just give it to a boy.
Too young to die
 too old to cry
 too much in love
 to say goodbye.
Happy valentines daaay!!!<3

 
 
Er igang med at pakke til hjemturen imorgen.<3
-Men inden jeg kan komme hjem, skal jeg lige til Gråsten Landbrugsskole for at øve noget traktorkørsel(Håber kun det er i en time, da jeg bare gerne vil hjem.)
 
Så det vil sige jeg har fri fra arbejde kl 10:00, og skal være på skolen kl 12.00.(Vi slutter normalt 12:00)
 
 
Sees!(-;






Ingen kommentarer:

Send en kommentar