mandag den 18. februar 2013

Idag ville min bedstefar have blevet 76 år gammel.
Men han er her desværre ikke mere, da han døde i 2004, da jeg gik i 4 klasse, og var 9-10 år gammel.

Alligevel vil jeg da ønske ham tillykke med de 76 år^^
Selvom at det snart er 9 år siden, så tænker jeg stadig på ham, og kan huske alle de skøre ting vi plejede at lave, sammen med ham(Mig, mine søskende, kusine og fætter.)

Blandt andet at fiske i byens fiskedam, og der fangede jeg min første fisk(og eneste, det var endda en guldfisk), og der hvor min mormor og bedste boede, var der en masse vindmøller, som vi altid cyklede op til...ej, jeg tror indlægget vil blive AALT for langt, hvis jeg først remser alt hvad vi lavede op.

-Min mormor flyttede fra huset i 2008, så det er forfærdelig lang tid siden jeg har været i vildsbæk(Byen de boede i), og jeg savner det SÅÅ meget, det var sådan en lille sød by, man bare kommer til at elske på første øjekast<3
Alle i byen kender hinanden, og menneskerne, som mig og mine søskende har brugt meget tid sammen med, kunne stadig huske os, efter 2-3 år, sidst vi var der:-)
-Men det hus min mormor bor i nu, er nu også fintC-:

Årh, ej, nu må jeg hellere stoppe...savner det bare så meget, det var så hyggeligt at være på ferie ved mormor og bedste dengang.

SKAL SNART NED OG LAVE PANDEKAGER TIL AFTENSMAAAD!!!!<3<3<3:)

I får lige et par Pictures med også...








....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar