søndag den 27. januar 2013

Fødselsdags outfit.

Har lige været på arbejde i 3 timer, og snart skal jeg til min mors fasters fødselsdag(Mig og mine søstre, fætter og kusine har altid kaldt hende vores faster, selvom det er min mors faster.)..vi føler bare hun er vores faster, og det har hun det også helt fint med:)

Men nu til mit outfit-det er første gang i en måned jeg sådan skal gøre noget ud af mit outfit igen, da jeg jo næsten altid har svinetøjet på-haha ^^

Kobberfarvet halskæde, som var en trekant inden den gik i stykker, men man kan stadig have den på:D

Stjerne og blomster ringe.(Min hånd er meget tør på dette billede, men sådan er det, når man arbejder med grise(:

Har ikke nået mit hår endnu, da det først skal tørreC-:

Min bluse har nogle seje skuldre.

Sort bluse.

Mine blå bukser(Lyset giver bukserne en anden farve)

Grå og orange neglelak.
Grå skal på alle negle undtagens langemanden, for der skal der orange på.

Kobberfarvede hjerteøreringe, med hvid perle.

Håber i kunne lide dette indlæg, som jeg virkelig nød at lave:-)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar