lørdag den 26. januar 2013

Sådan en lørdag.

Årh, jeg er seriøst smadret.
I nat fik jeg sovet i 5 timer, da mig og min faster lige skulle se håndbold færdig, og det sluttede først 23:15, og kampen var enormt god, da danmark har været rigtig heldig.
Det endte 30-26 til danmark.
Det var Danmark mod Kroatien.

Jeg glæder mig så meget til på fredag, for så har jeg weekend for første gang i 2 uger, årh, jeg er så træt-virkelig træt-jeg anede ikke at svinepasser-praktik var SÅ hårdt-jeg har ondt i hver en knogle.

Men jeg elsker det stadig, og jeg er bare glad for at jeg endelig kan arbejde med dyr, som jeg jo elsker <3
Jeg har glædet mig rigtig meget til at se de voksnes melodi gram prix, men jeg er så træt, at jeg simpelthen ikke orker at se det, men så glæder jeg mig til at se hvem der vandt i morgen^^
Klokken er kun lidt over 21, og nu vil jeg i seng-godnat :-)


Chock, jeg ser virkelig syg ud på disse billeder, bare rolig, jeg er bare enormt træt-som i tydeligvis kan seC-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar