torsdag den 17. januar 2013

Torsdag!-tjek:D

Har ikke rigtig noget specielt eller interessant at skrive om idag, men mit humør er blevet en del bedre, så det er fedt:-D

Nå, jeg skal hjem i morgen, efter at jeg har arbejdet hver dag i 2 uger, og det glæder jeg mig sindsygt meget til, så det bliver fedt^^

Jeg har jo modtaget 2 pakker med posten, og de ligger og venter på mig derhjemme.

Den ene bestilte jeg fra 2 måneder siden, helt fra Hong kong, så det er derfor den har været undervejs i så lang tid.

Den anden bestilte jeg for 2 uger siden, men jeg tog hen til mit arbejde(Hvor jeg bor mens jeg arbejder her) søndag, og så kom den mandag, så derfor har jeg skullet vente i 2 uger, inden jeg kunne se på den.

Så kan i lige få et bar overlækre inspirationsbilleder:




























             Holy krab, det var mange billeder!, men så håber jeg da at i kunne lide mindst én af dem?.^^



Ingen kommentarer:

Send en kommentar