torsdag den 24. januar 2013

Hår, negle, og mig.

Har i lang tid gået og tænkt på at købe denne shampoo, som hedder forticea, og den er lavet af Rene furterer.
Den er med til at gøre så ens hår gror, og den siges at skulle være rigtig god.
Jeg "opdagede" denne shampoo, ved at se min ynglings-youtuber  Jlovesmac1, snakke om den på hendes youtubekanal.
Hvis i er interesserede i at se videoen, så er der et link her: http://www.youtube.com/watch?v=_eRmP7QgDYQ  

Shampooen --------->

Det siges også at disse biotinpiller her,  er godt for hår, hud og negle.
Det får dit hår til at vokse sig sundt, smukt og langt.
Dine negle til at blive stærkere og pænere.
Din hud bliver sundere.
Jeg ville helt vildt gerne investere i pillerne, der er bare det at jeg har enormt meget pilleskræk.
Jeg ved ikke hvor store biotinpillerne er, så jeg tør ikke rigtigt at købe dem.
 
 
Nu vil jeg sætte mig til at rense negle, og lægge lidt lak på dem, da de ser herrens ud efter at have arbejdet i en svinestald i en uge^^
 
Nårh ja!!..Her idag, da jeg lige skulle et smut på facebook, så så jeg en film om 2 grisebrødre, og de havde så lavet et eksperiment med de 2 grise, hvor den ene levede et helt almindeligt griseliv, og den anden kom ud til en gård, hvor den levede i ren griseluksus.
Ej, den film fik mig bogstaveligt til at tude/græde, det var så forfærdeligt at tænke på...
Hvis i gerne vil se den, er der et link her:
 
Men jeg advarer jer, for i kommer til at tænke så meget på filmen, og den sætter virkelig jeres hjerne igang.
Jeg skal IKKE se den igen.
Jeg elsker dyr, og det der kan jeg bare ikke klare...og det er vildt forfærdeligt at tænke på, at jeg skal arbejde med grise i et år..
 
Sees^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar