tirsdag den 22. januar 2013

Av min fod.

Ved godt at jeg er utrolig dårlig med de der indlæg for tiden, men mit arbejde tager ret meget af min tid, så jeg har tænkt på at holde en mild pause fra bloggen, hvilket betyder at jeg vil lave indlæg, men ikke hele tiden´^^

-Ja, jeg har ekstremt meget ondt i min højre ankel, og det gør vildt ondt!-jeg ved ikke om den er forstuvet, men nu må jeg lige have den i hvile, indtil aftensmaden.:/ av.

I aften klokken 20:30, skal jeg mødes med min chef (ej, det lyder altså bedre at sige min fætter), for han skal lige vise hvordan man aftens-tjekker i svinestaldende.

-Jeg har fuldt med i årgang 0, ligesiden det udkom, og det starter igen i aften klokken 20:00(tror jeg), det får jeg set en lille smule af, før jeg skal mødes med min fætter:-)










                       
Håber i har haft en god dag-det har jeg:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar