tirsdag den 18. december 2012

Min pakke, og 18 December.

Igår til middag kom min pakke fra H&M, Yaayy:)



   Et par seje røde, og sortternede sko, jeg nok kun skal bruge om sommeren, da de nok ikke er så holdbare.
Men de var billige, og kostede kun 30 kr.




Et par Kongeblå bukser.
Her på det sidste er jeg helt vildt glad for farven kongeblå.


Skoene passer helt fint.

Bukserne passer helt fint.

Det er ENORMT kedeligt at lave eksamensrapport..-_-´..der er 41 spørsmål..jeg er heldighvis færdig med den, og venter nu bare på at den må afleveres her klokken 16:00-16:30.


Og så har jeg en god nyhed:)
Jeg skal først starte i praktik den 2 Januar , istedet for den 28 december-og det vil sige at jeg heldighvis kommer til at fejre nytår derhjemm:-))

^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar