mandag den 3. december 2012

December.

SÅ er det jo december måned, årh, det har jeg glædet mig til, i et helt år!.

Jeg ELSKER december måned, det er SÅ hyggeligt, og man kan bare pynte huset op, med alt muligt hyggeligt, sødt og pænt julepynt, og selvfølgelig lyskæder, ----->HYGGE!!<------




Sys bare det er enormt trist, ikke at være sammen med familien i december måned, for julemåneden betyder meget for mig, for det er der, hvor vi alle er sammen om at skulle skabe en perfekt og hyggelig aften, hvor vi bare hygger os, og ER SAMMEN.

Og jeg går jo på landbrugsskole, og kommer kun hjem i weekenden, så jeg får kun oplevet den ægte julehygge i ca 8 dage, inden det er jul, og det er ikke det samme som da jeg gik i friskole, for der kom jeg jo hjem efter skole hver dag.

GLÆDER MIG TIL AT KOMME HJEM OG BO IGEN-OG TIL JUL!.<3


                                                     Lidt julebilleder:

Julekalender og nissehue.

Har ikke fået nået at købe julekalendre i år, så jeg har kun denne ene, og jeg plejer at have 5-6 stykker.

Vindues-dekoration, som jeg fik i kalendergave, det er hyggeligt.
Min ynglingsnissehue.
Min gennemsigtige blomstrede cardigan.
Sorte bukser, og en sort bluse.



I julen skal man være sammen med dem man elsker-husk det nu!.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar