onsdag den 5. december 2012

5 december og outfit.

Min pakkekalender for idag er dette enormt dejlig bløde, varme, hyggelige fleecetæppe-lige hvad jeg havde brug for-Taaak!!<3






Ved ikke om det skal ligge over min dyne...?




Eller...under min dyne..?


Hvad sys mine læsere? ^^



Mit outfit idag og i morgen er dette her:




 Ur-halskæde.


 Som kan lukkes op.

 Lyserød top.

Blå cardigan.
 Rød bluse.





 
                                             Almindelige cowboybukser, og mine sko fra striipe:-)


                                                   Så har jeg lige en meddelelse, om en blogger, som har en giveaway igang, hvor man kan vinde det i ser på billedet^^
 
                                            Det man kan vinde er:   
  • En film om one direction.
  • lipstick og eyeliner fra q-siden.dk.
  • øreringe.
 
Du kan tjekke hendes blog her, og se reglerne for at være med i giveawayen
---->        http://howtobuyhappiness.blogspot.dk/   
 
 
Det er et besøg værd, så gør det nu!(-:
 
Held og lykke.<3
 


                                                                                                                        
                                                     






































Ingen kommentarer:

Send en kommentar