tirsdag den 11. december 2012

11 December og outfit.

Hola a migoos!:-)

Mit outfit idag er dette her:



                                         Til mit hår har jeg prøvet på at lave en såkaldt sock bunC-:

Min knold bagfra.

Knold fra højre side.
 
Min knold fra venstre side.

Min knold foran.

Sommerfugle croptop, i brun og rødlige farve.

Sort top indenunder.

Sorte bukser og sko fra striipe.

That look-me gusta.

Og  min kalendergave er disse 3 maoam^^


Sur æblesmag.

Sur jordbærsmag.

Sur citronsmag.




Min dag har været vildt stressende, fordi vi har skulle holde styr på så meget, og jeg har bare lavet alt for meget idag, kan jeg mærke.

Jeg føler bare at det eneste jeg laver er at sove, spise, lave lektier, tisse, og gå i skole..glæder mig virkelig meget til ferie, så man kan komme hjem, og gå en masser turer, mens det er lyst, og bare julehygge, med familien<3

 
Mig og min gruppe fik 7 for fremlæggelse, og det var da meget fint(:

Nu skal jeg lave lektier til i morgen-_-'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar