onsdag den 5. december 2012

Kold cykeltuur!!..

Har lige været i et enormt dejligt varmt bad, efter en meget meget mega meget kold cykeltur, helt ned til gråsten by:-)
Så vil jeg vise et par forskellige billeder:
  • Mig i stalden.
  • Da jeg var ude og cykle.
  • Hvad jeg har købt.
  • En meget lille rundvisning på skolen.
  • Hvad jeg har gjort med mit slik.
                                                                            Right on folks.---->
                                                Mig i stalden, på landbrugsskolen.

                                  
 
 
Da jeg var ude og cykle.
 
                        En meget dyr tank, som jeg kun køber viunge-blade i for de koster normalt kun 38 kr.
                                   Haha, min cykellås var frosset til is, så den var mega stiv.
                                                                     Meget meget sne.
                                                                    Og mere koldt glat sne.
                                               Hvor er det bare hyggeligt med lyskæder, og sne.
                                                           Og så er vi hjemme ved skolen igen.
                     Skolen, med sne og lys.

                                                                        Hvad jeg købte.


                                                         En dejlig kold Peach nestea.
                                                          Mine ynglings mentos.
                                                        Min ynglingsyoghurt.
                                   Nogle flagermus-vingummier(Grunden til jeg købte dem kommer lidt senere).
                                                             
 
En meget lille rundvisning på skolen.
 
 
                                                Hovedbygningen, og et julet juletræ.
                                              Mit værelse er det vindue der er åbent(I midten.)
  Man kommer ind af døren, og går op af(35 trappetrin) en masse trapper(Der er trapper til hver side.)
                                              Pigegangen, hvor pigerne bor(Mit værelse er 1 dør til venstre).
                                     Jeg bor i nummer 2(en af mine 2 lykketal).
                                                      Udsigt fra mit vindue af.
Mere udsigt fra mit vindue af.
 
 
Hvad jeg har gjort med mit slik.
 
Dem har jeg selvfølgelig lagt ud i sneen, lige foran mit vindue-jeg elsker dem frosne!.
 
                                                 Flagermus og mentos iskolde af sneen.
 
 
 
 
Haha, håber i nød dette dejlige indlæg, fra mig??:-D

Imorgen går det til Grindsted landbrugsskole, for at lave et løb sammen med Grindsteds eleverne.
 

                                              
                    


Ingen kommentarer:

Send en kommentar