tirsdag den 18. december 2012

19 December og outfit.

Heeeellooo!.

Nej, man, så dum som man er kommer man til at lukke den 20 op på sin chokoladejulekalender!.-Nej, nej, nej..Hahah:)

Yaaaay, kedsomheden er ovre-jeg er ENDELIG færdig med at skrive min eksamensstilrapport, (Jeg ved ikke hvad man kalder sådan en).

Nå, men mit outfit idag er dette:
 
Sølvstjerne øreringe.

I have my hair up in a ponytaaaaiiiil!.

I Love It top.

Denim-jakke.

Mine nye kongeblå bukser.

Nogle vintersko, som jeg har overtaget fra min lillesøster Alice. (Der står viking under dem, så det er nok der de er fra.)

De er dejlig puffypuff agtige.

Hii, vi seees!!.


Vi har ikke timer idag, da nogle af grundforløberne skal op til deres eksamen idag, og jeg skal først i morgen, så jeg tænker på at gå en tur, når det er blevet lidt lysere.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar