fredag den 14. december 2012

14 december og gode produkter til mig.



Heeeej.



Det er idag den 14 december, og det betyder WEEKEND!-I går var jeg lige et smut forbi mit praktiksted, som jeg begynder på den 28 december ca, kun 4 dage efter jul:(..Ikke så meget julehygge-ferie til mig :/

Tskk...Nå, men det er heldighvis en gård, som min faster og onkel ejer, så det er familie^^

Min kalendergave for idag er disse ellastikker:


Undskyld for billedkvaliteten, som ligner tis:*

Og så har jeg et par produkter som jeg synes er gode til mig, og som jeg lige ville dele med jer:
 
TREsemmé shampoo, som gør mit hår rigtig blødt, og så dufter den også dejligt.
Den kostede 89,99 kr i superbest, og den hedder 24 hour body.

Denne Macadamian natural(Healing oil treatment), er bare verdens dejligste hårprodukt, den dufter meget meget stærkt, det kan til tider være lidt irriterende, men duften forsvinder nu i løbet af dagen.
Den gør håret sindsyg dejlig blødt og naturlig, den virker.
Jeg vil helt klart anbefale den.
Den bruges til hårspidserne i vådt hår.
Den er købt på Ebay.com.
 

Denne BB-cream er god til min hud, da jeg har en meget lys hud, så den kan ikke anbefales til dem der har en mørkere hud end mig.
Men den bruges også kun til at dække et par "Vupsere" hist og her, jeg laver ikke kage(Jeg bruger den ikke i hele hovedet)

Denne sanex deodorant er min ynglings, da den dufter godt, og holder lidt over en halv dag, så det er den der bliver købt hvis jeg mangler en lille deo.
Den er købt i matas, så vidt jeg husker 3 for 30 kr.
 

Denne H2O(Waterproof) mascara fra mærket WetNwild, den er supergod.


Jeg fik den af min kusine til jul sidste år.

FEDT, vi har fået fri allerede nu, da vores kvæglærer Annika er syg, og(Lene) hende vi havde før er også syg, og hende vi havde i går(Christina) har meget travlt, SÅÅ VI HAR FRIII!.

Og min far sagde at han ville hente mig, LIGE når vi fik fri, fordi han havde nogle andre arbejdstider idag, så hvem ved, måske kommer jeg hjem meget før.

 

Det nye viunge udkom i går!!^^
Det er trælst at jeg læser det på en dag:D-Så skal jeg glæde mig HELT til det udkommer igen, om en måned(:
 

 Vi seeees:p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar