fredag den 7. december 2012

7 december, pakken kom, og fodre ænder.

Idag vil jeg fortælle min dag i billeder?+ lidt tekst!;-)

Mig og mine søstre gik op til brugsen, for at købe ind, og vi kunne ligeså godt tage vores gamle søndagsboller/brød, som vi ikke ville spise mere med, da vi har en lille bydam i vores by-hvor der selvfølgelig er ænder.







 
Årh, hvor er ænder dog søøøøøde!<3
 
 
Indholdet i min pakke var dette:
 
Blå neglelak, som hedder Calypso Blue 440, af Sally Hansen.

Økologisk skintonic af serien Mellisa.
    
Mavala stop neglebidning(Da jeg har bedt negle i mange år, og det virker rigtig godt,men så blev den anden jeg havde, væk, og så gik det galt, så derfor købte jeg en ny).

Nailgrowth miracle af mærket Sally Hansen.


Protect and shine, som gør dine negle hvidere.
Her er indholdet i pakken.

Så skulle kattene fodres, og så skulle der laves pizza:-)






 
Håber i kunne lide detC-:



 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar