onsdag den 12. december 2012

En kold tur til gråsten:)

Har lige været på en cykeltur til Gråsten, men der var så glat at jeg måtte gå istedet.

Jeg skulle til Gråsten for at købe et par almindelige blyanter og en blog, fordi vi skriver noter næsten hver dag på Landbrugsskolen, og jeg var løbet tør for de to ting, så dem var jeg på jagt efter.

Jeg fandt dog ikke en blog, men jeg fandt disse 10 ganske almindelige træblyanter for 20 kr:


 
 
Og så har jeg jo den dårlige vane med, at hvis jeg ikke kan finde de ting jeg leder efter, så bliver jeg forvirret, og så køber jeg bare et eller andet, så jeg fik også denne shampoo med:
 
                                          Det er en shampoo fra mærket TRESemmé, og den hedder 24 hourh body.

 
 
HAHA!-Meget dårlig dårlig vane..-_-'
 
Det var en enormt kold tur, og jeg følte bare at jeg ikke nåede hjem, inden jeg frossede til en istap, så nu skal jeg i et meget varmt og laaangt bad, selvfølgelig sammen med min nye shampoo, HAHA, griner stadig!!:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar