torsdag den 20. december 2012

20 december, eksamen, og pakning.

Var idag oppe til grundforløbseksamen i svin, og jeg fik 4.

De sagde at jeg var rigtig god til at vise hvordan man gjorde tingene, jeg var meget praktisk, som betyder at man er god til at vise hvordan ting skal gøres.

Da det kom til plantespørgsmålene og teknikspørgsmålene, så gik det lidt galt.

Så jeg var bedst i kvæg og svin-men jeg interesserer mig også for dyr og ikke planter eller teknik.
Men jeg er da okay med den karakter, for det vigtigste er jo at bestå, og det gjorde jeg.
Der er meget man skal pakke!.








Nu er jeg så igang med at pakke lidt, da vi slutter på Gråsten Landbrugsskole i morgen, efter 5 måneder.

Der er meget der skal pakkes, og min far henter mig lige om lidt, så det hedder lynpakning igen.


Seees duuu!!<3


2 kommentarer:

  1. Er landbrugsskole godt?

    http://clhntheworld.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ja,det er rigtig godt:)
    Grundforløbet sluttede den 21 december, så jeg skal først gå der igen til næste år:-)
    Her den 2 januar starter jeg på et praktikforløb med grise hos min fætter^^

    SvarSlet