tirsdag den 4. december 2012

4 december.


                       Er lige kommet hjem fra en meget kold cykeltur, hvor det sneede, og blæste, så nu sidder jeg her og drikker en dejlig varm kop iste, efter et meget langt varmt bad:-D


Jeg har fået lavet lidt hygge på mit værelse på landbrugsskolen, så nu er det ekstra jule-agtigt^^
-Og tænkte lige at jeg ville vise et par billeder------>



                           Jeg har fået købt noget fint garn/snor/bånd-hvad man nu kalder det, og det var for en lille 1o'er,.


Båndet har jeg så bundet rundt om gardinerne(Billedet er taget om dagen, men lyset driller).

Ser det ikke bare hyggeligt ud?-Dette er taget om aftenen.

Og de vinduesdekoration jeg fik i kalendergave, har jeg også fået hunget op, det er jo så hyggeligt:-)



 

     Kalendergaven for idag:


Nogle spunk, som jeg har puttet ned i en lille hyggelig æske fra engang mig og min klasse var ude og besøge Syd energi.

Uhh..guuf!.

Min nissehue hygger sig på mit skab.

Glædelig jul dejlige læsere, og der er kun 20 dage til juleaften^^

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar