mandag den 17. december 2012

17 December og outfit.

I nat havde jeg virkelig svært ved at sove, da jeg tænkte på at jeg ikke kommer til at fejre nytårsaften med min familie i år..:/

Og jeg hader at være væk fra min familie..

Jeg skal nemlig op til mit praktiksted den 28 december...


Mit outfit idag er dette her:

Det er nogle meget hurtige billeder, da jeg skal igang med min eksamensstil..




Ja, jeg trak svin i min eksamen, og det er det jeg helst ville, så det er da godt ^^
 
Og i lørdags da jeg var hjemme, så tabte jeg min computer, for første gang i 3 år.
Men jeg har så også tænkt på at få en ny i et halvt år nu, da denne computer er meget langsom og slidt, så det er måske et tegn.
 
Jeg er bare i tvivl hvilken computer jeg skal købe? :D
 
 
 
Vi sees.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar