tirsdag den 6. november 2012

Idag dagen:)

Hmm..jeg løber snart ud for titler til mine indlæg, jeg sys det er lidt svært at finde nogle ordentlige titler?:D

Idag har jeg haft en ganske dejlig dag^^

Mit outfit idag og igår var dette her:

Øreringe.

Hårellastik som armbånd.

Saay hheey!!C-:

Rød-hvid-stribet oversize-large t-shirt.

Hvor jeg har bundet en lille knude i siden på t-shirten.

2 ringe.

Blomsterring fra min mormor.

Diamantring fra tyskland.

 
Grunden til jeg har vådt hår, var fordi jeg var ude på en cykeltur, for det er så hårdt at sidde så lang tid inde i et klasseværelse, når man normalt er meget vant til at lave masser af sport:-I

I går var vores skoleting, som vi har kunnet bestille kommet, og min jakke, som kostede 340, er SÅ dejlig, den passer helt perfekt og er MEGA blød:

Billeder.

Uuuh..røde kinder.

Bad ass.

Den passer jo perfekt.

Den er bare sort, med en lille rød stribelignende streg indeni.

Fra siden(Dårlig billedkvalitet.)

Med skolens logo og navn på(Gråsten Landbrugsskole.)

Årrh, så BLØD! <3

Elsker den^^





 

Jeg må se at få min lyskæde hunget op:D

2 kommentarer:

  1. Org, lyskæde! -Den skal jeg forresten også have hængt op ;) ♥

    SvarSlet
  2. Ja, go for it!-For det er mega hyggeligt :D <3

    SvarSlet