onsdag den 28. november 2012

Outfit på film.

Wuhuuuuw!-er helt vildt glad idag, og føler jeg har masser af energi og overskud<3

I første time havde vi idræt.-Nok en af de sjoveste vi længe har haft.
 først spillede vi stikbold(elsker stikbold), og derefter hønsefodbold, hvor vi skulle have sådan nogle plastikkrus foran øjnene, så man kun kunne se ud til siderne-der følte jeg virkelig at alle var lige dårlige,-så der var ikke nogen der var sådan enormt gode, alle var lidt dårligere en d de plejer, for man kunne ikke se en skid!^^

Og så fik vi 30 minutter før fri!!;-)

Dårligt billede, men idræts-outfittet.




Har idag tænkt mig at prøve noget andet, istedet for at lægge billeder ud..Det er en film af mit outfit..
Vil bare lige sige at mit webcam er af utolig dårlig kvalitet, så det er ikke den bedste video, og min computer er så gammel og slidt at jeg ikke kan redigere.
But enjoy although!;)

 
Der er ingen lyd på, for det kan den heller ikke optage....
 
 
 
Vi har lige haft husdyrsbiologi, og nu er det kvæg, vi skal have;-)
 
OG 14:30 har vi ENDELIG fri, og der kommer min far og søskende og henter mig, OG SÅ GÅR DET TIL TYSKERLAND!!-Kan godt sige jeg glæder mig:D
 
Hav en dejlig dag, vi sees!(;
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar