tirsdag den 20. november 2012

Aftensrutine.

Ja, jeg tænkte lige at jeg ville vise jer min aftensrutine.
Det her gør jeg hver aften, bare ikke i weekenderne, da mit ansigt også skal have en pause.

Da jeg tog disse billeder, havde jeg mit enormt kiksede nattøj på, og jeg ved det ser f..cking dumt ud, men i må bare tage det som det er^^

Neutral face wash.

Neutral face cream.

jeg starter med at tage mit hår op.

Det er nemlig ikke så sjovt at få hår i hovedet.

Første step er at gøre huden ren, ved at vaske den.
Jeg stopper bare mit hovede under vandhanen, og derefter tørrer med et håndklæde.

Derefter tager jeg 3 tryk på neutral face wash, og smørrer den godt ud i fjæset.

Jep, nasty, nasty.

Åh, ja, så er det så blødt, når du får vasket det af.

Derefter er det neutral face cream..OMG, den gør noget slemt ved dine øjenbryn(De se ikke sådan ud i virkeligheden).

Huden vaskes for sidste gang, og så er du klar til at gå ind i drømmeland.

Sov godt.:)





Jeg ville nok ikke anbefale disse produkter til dem der har et stort hudproblem, da de ikke er stærke no, til at kunne fjerne dem.
Jeg kunne derimod anbefale produkterne til dem som i forvejen har en meget blød, og ren hud, da de bare gør huden endnu blødere.

Der er ingen duft i da, den jo er neutral-men jeg er ikke fan af lugten!.

:D

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar