fredag den 9. november 2012

Mick Øgendahl i afteeen!.

JAJAJAJAJA, SÅ er der Mick Øgendahl i Alsion i Sønderborg i aften, og jeg glæder mig SÅ SYGT MEGET, fordi han er en af mine ynglingskomikere:)..HØ HØHØHØ-Det bliver great!!<3

Upsi, jeg har spildt grønt neglelak på mit bord!:I

Herligt at have fri hver fredag 11:45:D-Så nu er det bare at få pakket, og blive hentet af min søde fader-Og så går turen hen i en genbrugsbutik sammen med mine 2 søde søstre<3

GOD dag C-:

Mit outfit idag og i morgen er dette:

Guldøreringe med hvid perle.


Negledesign inspireret af efteråret.


Sommerfuglehalskæde.


Hårellastik som armbånd.


Lyserødt bælte.


Sort kjole med blonder.


Grå cardigan.


That look.


Mit hår er i en hestehale, med fletning rundt om(Dårlig billedkvalitet.)


Mine sko fra striipe.


Hullede bukser.


Her kan man se fletningen rundt om hestehalen.


Her kan man se blonderne på kjolen(Har stoppet et hvidt papir imellem, så det er nemmere at se.)

That ponytail.



God dag til alle mine skønne læsere.:)

Min far har lige skrevet at han er på vej, og jeg har ikke pakket endnu, så det bliver lynpakning, og et lynindlæg, og det tager ca 30 minutter at køre fra mit hjem til min skole :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar