onsdag den 21. november 2012

Gåtur til Gråsten.

Her for noget tid siden, da det stadig var lyst, tog jeg mine ben på nakken, og gik hele vejen ned til Gråsten, fordi der var et par ting jeg lige gik og manglede...kig med her:

Nogle halspastiller, da jeg har ret ondt i halsen.

Gajoler, som også er til min smertende hals.

Mandler, som jeg er in love with, lige for tiden(De kloge mennesker siger, det er godt at få ca 4-5 mandler hver dag.)

Mandariner!!:)..Som det jo ret snart er højsæson for, og jeg kan ihvertfald godt lide dem.
Har allerede smagt på en.


 

 

Så kører det for dig<3

..Nå, ses, nu vil jeg gå ned og spise noget aftensmad, og her klokken 19:00, mødes alle grundforløbseleverne i hallen, til et Landboungdomsarrangement, det skal nu nok blive hyggeligt:-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar