onsdag den 14. november 2012

Gåtur til Gråsten.

Så er jeg lige kommet tilbage fra en gåtur til gråsten, og på en vej, som jeg kalder motionsruten.
Lige da vi fik fri fra 14:30, til 16:30, har jeg gået og gået og gået, så det har været en dejlig lang tur.

Og tilbage med røde kinder:

 
 
Og så har jeg da lige et billede fra zumbaaften for pigerne på landbrugsskolen.


Og et hvor hele Gråsten Landbrugsskole er med.
 
 
Det er godt nok blevet koldt udenfor! :-D
 
 
Og så er der lige 4 billeder, som jeg godt kan lide.
 
Søøøødt!!<3
 
Det er helt rigtigt at det smukkeste makeup, som en pige eller dreng, for den sags skyld kan bære, er deres smukke SMIIIIL.
 
Waaoouuuw, me like that beautifull hair.
 
Det er enormt pænt.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar