onsdag den 7. november 2012

Todays casual outfit:P

Ja, overskriften siger sig selv:-D

Super god dag idagC-:

Billeder af idag og i morgens outfit ^^


Mit hår er halvt op halvt ned, med hårnåle.


Krøller med mit glattejern.


Ja,det kan være svært at nå, når man skal tage billedet.


Resultatet af outfittet.


Sort top, med perler og palietter.




 

 Grå cardigan.


Hullede bukser.


Sko fra www.striipe.dk., men købt i en genbrugsburik.


Øreringe.


Pink neglelak fra La Femme Beauty.


 2 Stjerneringe.


Delefinring og 2 hårellastikker som armbånd.



Her senere idag, når vi får tidligere fri(kl 14:30 kun om onsdagen), vil jeg tage på en laaang gåtur, rundt på en slags løberute vi har på skolen, og så bagefter vil jeg gå eller cykle til gråsten(Det kommer lige an på hvor sent, og mørkt det er efter gåturen på løberuten)..jeg glæder mig til vi får fri:D

Hav en gooooood daag!!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar