tirsdag den 13. november 2012

Hello kitty.

What the heck,  spørg mig ikke om overskriften, for jeg ved ærlig talt ikke hvor jeg fik det ord fra?o.0

Nå.men jeg har valgt at i weekenden laver jeg kun indlæg når jeg lige har tid, for i weekenden er det bare ren afslapning, og hygge med venner, og familie, og der gider jeg ikke sidde som en gammel ost foran min computerskærm,  så det bliver når jeg lige har overskud til at trykke på startknappen, pg taste løs fra mit indre.

Mit outfit igår og idag er dette her:


Lange Lyserøde øreringe.

Grøn slange-print og efterskolelivet svarer til 7 menneskeår-armbånd.

Blå-lilla strik-bluse med huller.

Høhøhhø.

Mine hullede bukser.

Gutti gutti gutti.

Karatespark med sko fra striipe.

Svampebob firkant-puzzlespil, fra mc donalds i søndags.

Svampebobo firkant-svampebob firkant-svampebooooob-firkaaaant.



Oh, jeg har fået en ny tid til traktorkørekorts-teori.

Fredag den 30 november klokken 08:10.-Argh, jeg skal have læst på det så.

Nå, timen kalder og klokken 14:30, skal alle på hele landbrugsskolen ned i hallen, for at høre om en fotograf der har taget billeder af det arabiske forår.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar