mandag den 26. november 2012

outfit.

Hej hej, jeg har haft en rigtig rigtig rigtig rigtig god weekend, sammen med mine 2 lillesøstre Ida og Alice, da de besøgte mig på landbrugsskolen.

Det er ret underligt at tænke på, at jeg ikke har været hjemme i næsten 3 uger, da jeg har skullet noget hver weekend, og jeg er så træt, og smadret, og glæder mig bare SÅÅ meget til den 14 december, for det er den eneste weekend jeg har fri i december inden jul.

-jeg kan ikke nå at købe julegaver-_-, så mig og mine søstre må aftale hvad vi giver hinanden, og så skal Ida eller Alice købe julegaver for mig-det er SÅ trist, for jeg ELSKER at juleshoppe, men det bliver der ikke noget af i år.

Et eksempel, så i helt forstår hvordan:

Mig og Ida snakker sammen hvad vi slal give til Alice, og så køber ida gaverne.
Mig og Alice snakker sammen hvad vi giver til Ida, og så køber Alice gaverne.

Mit outfit idag og i morgen er dette her:

Mine sølv blade øreringe.

En gennemsigtig trøje med blomster.

Flot print(Jeg købte den i weekenden, da mig og søstrene var i 3 genbrugsbutikker.)

Ja, sådan er looket.

Og trøjen er på en måde cropped(Det betyder at den ikke er så lang)

Blå shorts og sorte leggins(Don't mind my socks).

 
Jeg er SÅÅÅÅ træt, og har mega meget hovedpine...+ vi har lektier(3 sider, mangler heldighvis kun 1 side) til i morgen om husdyrsbiologi.


Håber jeres aften er bedre end min-vil egentlig bare gerne hjem:/


Tag lige et kig på denne blog:--)...     http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/  

Det er helt fantastisk hvor dygtig hun er, og virkelig kreativ-det er et besøg værd, og  i vil IKKE spilde jeres tidC-:

1 kommentar:

  1. Hold da op, 1000 tak for de rosende ord om min blog! :-) <3
    Jeg har i øvrigt en giveaway 250 kroner til valgfrie sko, var det noget?
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/2012/11/vind-gavekort-til-laekre-sko/

    SvarSlet