onsdag den 14. november 2012

Outfit.

Godav, godav me dig:)

Av, jeg tror jeg har vokseværk i mine ben, for det går virkelig ondt når jeg går, men JEG ELSKER DET, for nu kan jeg sikkert blive højere!!!, for jeg er træt af at være lavere end begge mine lillesøstre på 14 og 16 år, og jeg er 18-_-..Ja, og på grund af højden, tror alle at jeg er den yngste af os 3.:)...not funny^^

Et billede fra da vi alle var ca lige høje.(Taget i 2009)

Et billede fra min konfirmation, hvor jeg næsten er den højeste(Taget i 2009)


Et billede fra en ferie, hvor Ida og Alice desværre er vokset mig over hovedet(Taget i 2011)


Nå, men mit outfit idag er dette her:



Lange lyserøde øreringe

Grønne negle, men blå prikker.
 Heey Guuys.
 Outfittet fra siden.
 Min denim-jakke.
Sort lang top nedenunder.
 Yes, gåse-stilling.
 Grimt billede, men mit hår er "Rullet" op i siden på begge sider.
 Den anden side, hvor håret er "Rullet" op
 Hvad har jeg dog med æble-billeder?.
 Ej, ikke igen.



 
 I morgen bliver outfittet sporty, for der skal hele landbrugsskolen med bus 08:45, ud til grænsehallerne, som ligger i Kruså.
Og der skal vi dyste mod 4 andre landbrugsskole(Grindsted, Kjærgård, og Bygholm.).
Vi skal dyste i forskellige sportsgrene, i hold som vi har lavet, for nogle uger siden.

 Jeg har kun meldt mig på zumba-jeg glæder mig mega meget til at skulle danse zumba igen, men jeg glæder mig ikke til hvis man ikke lige ved hvad man skal foretage sig, og man så bare går rundt alene derude, det er det jeg er lidt bange for.

SÅ blev min gruppe endelig færdig med casen jord under neglene:D

Nu vil jeg tage mig en gåtur til gråsten, for nu har vi nemlig fri:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar