tirsdag den 6. november 2012

Roomtour!!!:)

Hey, ja, så har jeg endelig fået tid til at lave og tage billeder af det værelse som jeg har fået på Gråsten Landbrugsskole:D

OG jeg har endelig fået min lyskæde op og hænge, og det er SUPER hyggeligt!<3

Se med her..billedejourneyC-:



Den smukke lyskæde som jeg snakkede som, SÅÅÅ julet.

Mit tøjskab.

Skrivebordet!-Åh, hor er jeg dog sund, med en pose med æbler.

Radiator, med et par ting der blev våde på cykelturen, da det regnede.

Håndvask og spejl-bare rolig jeg har styr på mit rod.

Åh, det er jo mig i spejlet der.

Og en lille håndklædehænger, årh, nuttet lille hval-delefin.

Mit vindue og min blomst jeg fik til fødselsdag.

Mine bøger, viungeblade og hjemmesko.

Min dejlige seng.

Min skuffe, med tyggegummi, plaster, brevpapir smykker og mere rod.

Skab til skolebøger, penalhus og skoletaske.

Min stol, som ikke er min, men skolens.

Mit tøjskab indeni.

Lidt mere kig i mit tøjskab indeni.

Mine sko og støvler.

Mit værelse set fra døren.

Min pæne lyskæde i mørket.


 
Det var det, nu mangler jeg bare lidt julepynt:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar