torsdag den 22. november 2012

Lidt blandet info.

Ja, hvad skal man dog kalde dette indlæg?-
Jeg havde egentlig bare lyst til at lave et indlæg, men så bliver det, om nogle ting, jeg lige har lyst til at dele med jer:D

Hvor er det egentlig trist, at mennesker vælger at tage bilen, knallerten, eller andre køretøjer, istedet for at gå, løbe, eller tage cyklen.-Nogengange er det som om mennesker er lidt for dovne, men jeg vil nu sige at det er helt  ok, at tage bilen,  hvis det er midt om vinteren, og det er skide koldt!-det havde jeg altså også valgt.





Ja, og så har vi jo fået nye pladser i min klasse-jeg ville helt vildt gerne have beholdt min gamle plads, da man kunne se det hele, og den var lige i midten.

Vi sidder i en hestesko.

Nu har jeg så fået en plads helt ude i siden, meget langt oppe ved tavlen-og lige i centrum, som jeg så ikke er så vild med.

Der er ikke noget galt med sidemanden, eller noget andet, det er bare placeringen, der er et ufatteligt dumt sted.


For at i ikke skal kede jer, så kommer der lige lidt eyecandy af en super hot-guy. Francisco LachowskiC-:














Kender i det, når i går forbi et andet(Fremmed) menneske, og ved ikke rigtig om i skal smile, eller bare gå forbi?.
Jeg prøver virkelig at smile, når jeg lige går forbi et andet menneske, selvom man godt kan føle sig lidt som en lalleglad freak..


                                                              Wanties, men gud, hvor ville det blive dyrt tilsidst!?.
PLEASE, giv mig et shoppekort Uden begrænsning.







 
Ja, det var egentlig bare det, jeg ville fortælle-jeg ved godt det var et lidt langtrukkent, og forvirret indlæg, men jeg manglede lidt inspiration til denne dags indlæg.
 
Sees!<3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar