onsdag den 31. oktober 2012

Traktorkørekort.

Jeg havde fået en tid til traktorkørekortsteoriprøve her idag 12:15, jeg følte virkelig jeg havde styr på det hele, og jeg var endelig klar til prøven-jeg kommer derud, og læreren siger at jeg ikke står på hans liste over personer der skal til prøve?!..WTH, jeg havde fået en tid osv..så bliver man godt nok sur i skralden, når det er 2 gang, der er vrøvl med tiderne...det viste sig så at der var opstået en misforståelse..det var rigtig nok jeg havde fået en tid af ham der giver tider ud, men ham der underviste i traktorkørekort, mente at jeg lige skulle have lidt mere tid at øve mig i, så han havde trukket tiden tilbage..NÅ NÅ?!.

Så kørte mig og min far ind og fik en sandwitch og en icetea, da jeg ikke havde fået noget middagsmad, og var godt sulten, og så skulle jeg selvfølgelig tilbage til skolen igen, og jeg vidste godt jeg kom tilbage midt i samfundsfagstimen(Håbede lidt på jeg kom tilbage midt i pausen)-men nej, nej, jeg kommer tilbage midt i en time, og jeg SKULLE jo tilbage til timen, jeg kunne jo ikke bare vente til timen var færdig..så lille mig, åbner døren til foredragssalen, og ALLE glor(Jeg tror dette spørgsmål rummede i alles hoveder"Hvorfor kommer hun dog så sent??")..men ja, jeg sætte mig bare ned på min plads og lytter efter.DET VAR LIDT AKAVET-OG SIKKE EN LORTEDAG det har været idag??!!-Har brug for at komme lidt hjem fra landbrugsskolen-men har ikke lyst til at spørge min far om han kan hente mig, da jeg spildte noget af hans tid, på en dum køreteoriprøvemisforståelse..

FREDAG KOM NU!!!                                 Undskyld alt den negativitet på bloggen her for tiden-jeg har det bare ikke så godt for tiden--Jeg er super forvirret, har influenza, og ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op, med tingene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar