fredag den 5. oktober 2012

Outfit of the daaaayyy!!!:-)

Hyggehejsaaa-alle sammen !C-:
Jeg ved godt mine indlæg er lidt kedelige, og at jeg kun laver outfits of the days, men min compuer er utrolig langsom og jeg håber snart jeg får råd til at kunne købe en ny, så vil jeg prøve at udvide lidt, med et par videoer af  mine outfits, og hvad jeg sådan går og laver  i løbet af en dag-eller en weekend^^-jeg er på udkig efter en Asus ux31-den er enormt flot, sej og charmerende-men utrolig dyr:-D
 
Den her pinke sag er lige mig(Come to me baby)----->
Ved ikke om det skal være den lyse eller den helt rosa-agtige-skal nok lige se på den i butikken først, inden jeg køber!.:I


Mit outfit idag er jo det her:









Og så et mega sødt billede---->
Hahahahah..nuuuurrhhh..uuhhh..aaarrhh..aaaww..swweeeet..Hvor charmerende :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar