torsdag den 25. oktober 2012

Mit drømmebryllup:-)

Nu skal i bare høre om hvordan mit drømmebryllup er:

Hvis jeg engang skal giftes, (som jeg da håber jeg bliver), så drømmer jeg om at blive gift på en strand, sådan midt om sommeren hvor der stadig er dejlig varmt, og hvor blomsterne stadig er i blomst(Haha, det lød logisk).




Jeg kunne forestille mig at det var så romantisk og eventyragtigt at blive gift på en strand, se selv her:
AAaaww, hvor er det kært, VILDT sødt!<3
 
Min brudekjole skal ikke være et stort skrummel, men alligevel må det godt være lidt prinsesseagtigt, for det er forhåbentlig den eneste og største kjole man nogensinde skal have på, eller eje i sit liv.
 
Her er der et par(Ok, ret mange) bud på nogle jeg kan lide.
Selve kjolen:
Detaljerne er vildt flotte og minimalistiske på denne brudekjole, jeg kan også godt lide ideen med bæltet.

Årrh, jeg looover ærmdetaljerne, rygdetaljerne, og det søde hårbånd.

Ved denne kjole kan jeg godt lide at den er så enkel, men samtidig foregår der også noget vildt perleagtigt oppe i toppen af kjolen.

Denne her er jo virkelig prinsesseagtig, og fin.

Med sådanne smukke detaljer kan man bare ikke komme galt i byen med-waauw!.

Det her er en af mine ynglings, den er helt enkel, går flot ned, og  har det helt perfekte udseende, samtidig med at stoffet ser pænt og silkeagtigt ud.

Proppet med ekstremt flotte blondedetaljer.

Også denne her er der mange smukke detaljer på.

Prinsessekjole for alle pengene her.

Og så er der bare noget ved denne her "3D ´kjole", der popper ud.

Den er virkelig smuk og elegant.

Også en af mine favoritter, fordi den ligner en isskjole simpelthen.
Smukt:


 
 
Jeg kan helt vildt godt lide denne top, med de mange perfekte perler på.



Sløret må rigtig gerne være lang, og flot detaljeret, så jeg har da også et par favoritter til slæb og slør.
Selve slæb og slør:




Dette slør er virkelig dekoreret sødt.
Årh, you gotta love that detail on the slør?:)



 Waaaauw, for detaljerne!^^
Og denne er enkel og smuk.
 
 
Til bryllupper hører der jo også en lille eller stor kage med, og hvis det var min kage, skulle den være kæmpe stor, og i mange lag-der må minimum være 4 lag.
Her er et par favoritter.
Bryllupskagen:




 
Det var de lækre kager!C-;
 
Bryllupshåret kommer meget an på hvor langt mit hår er, og hvordan mit hår ser ud, til den tid-men alligevel har jeg et par favoritter i baglommen.
 
Bryllupshåret:

 Hvis jeg har nogenlunde langt hår, så bliver det krøllet i et par bløde krøller, og sat op ligeseom de 2 første billeder.


 
 Ellers bliver det smidt op i en flot knold(:
 
Blomster-vi kan ALDRIG få nok af blomster- de hører jo også med.-Så her er mine favoritter.
Bryllupsbuketten:



 
 
Tak fordi i kiggede med, og vi ses i mit næste indlægC-:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar