mandag den 22. oktober 2012

Tvillinger!:)

Idag kal dette indlæg handle om tvillinger, for hvis der er noget jeg ønsker mig, engang, så er det tvillinger.
Jeg sys det er så fantastisk at der kan komme to af de samme væsner ud af en mavse, når det normale er en person.

Jeg ville mega gerne have 2 tvillingepiger og 2 tvillingedrene.:-)
Og det er også ret smart, for så behøver du kun at være gravid 2 gange..og baam, så har du 4 babyer!.

Men jeg har hørt fra andre at det gør ret ondt at føde-så den part glæder jeg mig nu ikke til-men efter man har født, så tror jeg at fødselssmerterne for længst er væk, for man er jo bare så lykkelig for at det er overstået og at man er blevet forældre.^^

Og hvis jeg ikke kan få tvillinger, så adobterer jeg da bare nogle tvillinger, eller så kan man vidst få det lavet på en klinik, or something-men det ser jeg til den tid-jeg er jo kun 18 år!C-:




AAAwww. de er så nuttede :)

Tak for kigget, og så ses vi i morgen!xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar